736
0
05-3-2024, 05:35
Авіакомпанія виплатила понад 100 000 грн пасажирам бізнес-класу через “душевні муки”

Крісла Анжалі та Раві Гуптів не працювали і не відкидалися під час майже п’ятигодинного перельоту з Хайдарабада в Індії до Сінгапуру, а це означає, що вони не могли спати під час подорожі.
Авіакомпанію Singapore Airlines зобов’язали виплатити подружжю чималеньку суму. До слова, пара заплатила 66 750 рупій (31 700 грн) за квитки бізнес-класу з Індії до Австралії з пересадкою в Сінгапурі.
Як повідомляється, Гуптам запропонували 10 000 миль для пасажирів, які часто літають, або бали лояльності на кожну особу, але вони відхилили цю пропозицію.
Окружна комісія з вирішення споживчих суперечок у Хайдарабаді винесла рішення на користь Гуптів і зобов’язала авіакомпанію відшкодувати 48 750 індійських рупій кожному скаржнику, що в сумі становить 97 500 індійських рупій разом з 12% річних.
Singapore Airlines також було наказано виплатити 100 000 індійських рупій за заподіяння сім’ї душевного болю і фізичних страждань, а також 10 000 індійських рупій на покриття судових витрат.
Читайте також: У США з’явилася авіакомпанія для собак (ВІДЕО)
У своїй скарзі чоловік стверджував, що до нього та його дружини ставилися як до “пасажирів економ-класу”, за винятком додаткового місця для ніг.