Додати в закладки Підписатися на RSS
Регистрация
426
0
Учора, 13:04

Німецька фірма використала пограбування Лувру для вірусної реклами

Німецький виробник підйомників Böcker не розгубився після гучного пограбування Лувру, у якому злочинці використали їхню техніку, — і перетворив скандал на блискучу рекламну кампанію. Про це повідомляє The Guardian.

Менше ніж за добу після інциденту компанія запустила у соцмережах жартівливу промоакцію з гаслом: «Коли потрібно діяти швидко». У рекламі підкреслювалося, що підйомник Agilo здатен піднімати «до 400 кілограмів скарбів зі швидкістю 42 метри за хвилину — тихо, як шепіт».

Саме цей підйомник зображений на фото з місця події: четверо грабіжників, використавши його, піднялися на балкон Лувру, викрали коштовності на €88 мільйонів і зникли за лічені хвилини. Як з’ясувалося, злочинці попередньо викрали техніку у компанії-орендаря під час демонстрації.
Німецька фірма використала пограбування Лувру для вірусної реклами

Маркетингова директорка Юлія Шарвац зізналася, що спочатку у Böcker були шоковані, але швидко вирішили використати ситуацію, адже ніхто не постраждав.

Читайте також: У китайських громадських туалетах почали видавати папір за перегляд реклами (ВІДЕО)

Кампанія виявилася вірусною — публікація, яка зазвичай набирала близько 20 тисяч переглядів, цього разу зібрала понад 1,7 мільйона.
Коментарi:
Коментувати