Додати в закладки Підписатися на RSS
Регистрация
804
0
11-9-2025, 19:20

Коли море занадто мокре: турагенти згадали найдивніші претензії туристів

Коли море занадто мокре: турагенти згадали найдивніші претензії туристів
Кожен, хто працює у сфері туризму, має власну колекцію кумедних історій про клієнтів. Але деякі скарги туристів настільки дивні, що стають легендами.

На що скаржаться туристи турагентам?

Усі люди різні й по-різному сприймають відпочинок – хтось радіє, бо нарешті потрапив у відпустку, а хтось – злиться через неідеальні дрібниці. Іноді туристи бідкаються турагентам на дуже дивні речі.

Про найкурйозніші ситуації 24 Каналу розповіли директорка агенції "Турмапа" Катерина Козлова, львівська турагентка Олена Матвіяс й директорка агенції "Полечу, куди хочу!" Наталія Якименко.

Катерина Козлова розповіла, як на одну з менеджерок її агенції накричали туристи, які не розібралися в тому, як розкладається диван. Вони обзивали дівчину і використовували нецензурну лексику, на що та спокійно сказала, що треба звернутися на рецепцію готелю, де працівники все пояснять. Так і сталося – ніякої проблеми з диваном не було.

Дуже багато скарг є від клієнтів у перший день відпочинку просто тому, що вони втомлені та злі з дороги, – пояснила Катерина.

Водночас Олені клієнти бідкалися на те, що в номері нема праски. Що важливо – робили це о першій ночі. Турагентка пояснила, що такі ситуації потрібно вирішувати безпосередньо у готелі.

Найкумедніше було, коли одні туристи писали Олені, що в автобусі нема вішалки для піджака та розетки безпосередньо під їхнім сидінням. Хтось злився на брудне скло в лобі готелі та плями на дитячому майданчику і вважав своїм обов'язком розповісти про це агентці.

Читайте також: Косатки атакують яхти: курорти Іспанії перетворилися на пастки для туристів (ВІДЕО)

Нещодавно у туристки вкрали в готелі піжаму, і вона постійно скаржилась нашій менеджерці, що їй тепер немає в чому спати, – поділилася Наталія Якименко.
Коментарi:
Коментувати