Додати в закладки Підписатися на RSS
Регистрация
1 121
0
12-16-2021, 00:31

Власник мережі ресторанів у Києві обматюкав відвідувачку, якій не сподобалося блюдо

Власник мережі ресторанів у Києві обматюкав відвідувачку, якій не сподобалося блюдо
У Києві жінка після відвідин ресторану мережі Food vs Marketing написала негативний відгук у мережі, скуштувавши фірмову страву рамен, після чого шеф-кухар закладу в коментарях нецензурно нахамив їй.

Про ситуацію розповіла письменниця Веліна Вайткунайте у своєму Facebook.

Про невдалий досвід дегустації рамена в цьому ресторані мешканка столиці повідомила ще минулої неділі, але після появи комента з "компліментом" від шеф-кухаря публікація продовжує активно збирати обурену реакцію користувачів мережі.

"Мега розпіарений рамен у Ramen vs Marketing" письменниця назвала розчаруванням року, і перерахувала власні претензії до даної страви (воно вважається дуже популярним в японській, китайській і корейській кухнях).

Критиці Вайткунайте піддався і бульйон, і м'ясо, і яйця "з полуничним смаком", і часник...

"Я не доїла порцію в 400 грамів. Хоча була дуууже голодна", - додала відвідувачка закладу.



Після цього засновник мережі і шеф-кухар ресторану Євген Михайленко накинувся на жінку з гнівним коментарем, в якому просто-напросто обматюкав киянку через її вражень про свою страву.

"Ох, їб**ь, хто ти така і звідки взялася? Таких гастро критиків за 6 років роботи я бачив до**я. Не подобається - йди далі і не займай посадки", - написав шеф Food vs Marketing Михайленко.

Читайте також: В Одесі «по гарячих слідах» затримали двох братів, які пограбували жінку

Після цього в мережі розгорнулося бурхливе обговорення не тільки самого рамена, але і подібної реакції власника закладу. І якщо користувачі ділилися різними враженнями про власний досвід відвідування даного ресторану та блюда - то нецензурні нападки шеф-кухаря через відгук обурили практично всіх.
Коментарi:
Коментувати
Ваш коментар:
Питання:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив